-->

Friday, April 15, 2016

Happy Birthday Anyysa Maisarah


Assalamualaikum uoals,

Alhamdulilah, hari nie genap Anyssa setahun. SubhanAllah, rasa macam baru je lagi aku keluar dari ot room, aku dengar suara anak aku menanggis... Dan sekarang, anak aku dah setahun ??? Serius, aku rasa cepat sangat masa berlalu. Sumpah, memang aku tak puas lagi dengan Anyssa yang "baby"...  _-_!!



Aku ingat lagi, setahun yang lepas !! Macam mana peritnya nak melahirkan Anyssa ke dunia. Tapi betul orang cakap, perit dan sakit macam mana pun rasanya, segarang dan sekeras mana pun hati kau !! Tapi bila pertama kali kau pegang anak kau sendiri, yang lahir dari rahim kau, yang kau tumpangkan dalam perut, yang kau duk kelek perut membesar ke hulu hilir.. Tapi, kau akan automatic ada satu perasaan yang kau sendiri tak boleh nak describe !!! 

" eh, betul ke nie anak aku ?? "

" subhanallah, syukur atas anugerah yang di beri "

" aku dah jadi mak ??? "

Pedulikan apa orang nak cakap, tapi subhanallah... Aku syukur sangat Allah bagi aku peluang merasa saat nie !! 

" Anyssa, awak tak mungkin akan jumpa orang yang akan sayang awak macam mana mommy sayang awak, dan awak tak mungkin akan jumpa orang yang boleh jaga awak macam mana daddy jaga awak !!! "

" selamat hari lahir yang pertama, semoga membesar dengan sihat. Menjadi anak yang baik dan sentiasa mampu menyejukkan hati kami seperti seindah namamu " penglipurlara yang memberi ketenangan " ANYSSA MAISARAH


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!