-->

Sunday, September 20, 2015

SELAMAT PENGANTIN BARU NAZIRUDDIN & NURHANI


Assalamualaikum uoals,


Barakallah kepada kawan baik merangkap seorang abang bagi aku walaupun aku memang ramai abang dalam adik beradik !!! hahahaha .... tahniah DIN & HANI



Kalau dah jodoh tak kemana!!! betul tak ??? ingat lagi, Din nie selalu share problem dengan aku!!! kalau ade awek minat dia pun dia akan cerita kat aku. And aku ??? selaku puan penasihat tak bergaji dia kadang-kadang bagi advice yang kadang-kadang membina dan kadang-kadang agak bangang jugak !!! nasib lah din nie jenis tahan and layan kan aje stok perangai aku yang gila-gila nie !!!! hehehehe

Din yang gila-gila, Hani yang tegas dan pemalu sikit nie akhirnya bertemu jodoh jugak !!!! dengar-dengar cerita dorang nie kena match maker dengan makcik din !!! heheheh "ikan kat laut, asam kat darat.. dalam nasi bertemu jugak !!! " kiranya boleh buat masam asam pedas lah nie !!!! hehehehe Network Engineer dengan Doctor Gigi... lepas nie sakit gigi boleh jumpa Doctor Hani ye !!!





Din " Jaga Hani baik-baik !!!! "

Hani " Jaga Din baik-baik !!! baby Anyssa tak sabar nak tunggu geng baru !!!!! "


~~~SELAMAT PENGANTIN BARU NAZIRUDDIN & NURHANI ~~~
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!