-->

Monday, September 21, 2015

Sel-sel otak mula berhubung !!


Assalamualaikum uoals,

Sekejap je masa berlalu, Anyssa dah pun 5 bulan !!! bulan depan dah boleh bagi dia makan !!! tapi kadang-kadang aku dengan zam bagi je dia makan!! sebab anyssa ni pantang tengok orang makan !! kadang-kadang dia yang tarik makanan kat tangan aku !!! haaaaa korang tengok cerdik ke tak cerdik baby zaman sekarang ??? 

Hari tu daddy dia belikan "baby walker" memandangkan dia kalau meniarap pun pandai pusing pusing , depan belakang!!! dan yang paling mengharukan aku tak boleh nak buat keja sebab dua asyik nak berkepit duduk bawah ketiak aku !!!! haaaa kaa kan ???



Mula-mula letak dalam walker tu dia pelik!! tapi lepas dua tiga gari dia dah pandai main sendiri dalam walker walaupun kadang-kadang dia merengek mintak dukung !!! 

Dan sekarang, habis segala accessories kat rumah kena simpan sebab dah pandai nak menarik !!! yang paling best bila dia pantang tengok aku lipat baju confirm dia saje je datang dekat and langgar baju yang aku lipat -_-!!!! 




www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!