-->

Wednesday, November 23, 2011

New Challenge

04.10pm@Bangsar

Sejak semalam lagi... hati dah berdebar-debar,
Takut sangat bile nak pergi interview...
Ntah tak tahu nape???
Tapi Allah maha mengetahui...
Bila dorang offer aku keje...
Ya Allah tak tahu nak cakap macam mane..
Tak sangka dalam pengalaman yang baru setahun jagung nie...
Dorang berani amik aku keje ???
Dorang berani bagi aku cabaran!!!
Cabaran yang aku tak tahu aku mampu ke tak ???
Tapi tak cuba tak tau kan ???
So keputusan dah di buat...
Aku nak cuba!!!
Tapi macam mana nak mulakan langkah tu ye ??
Keliru jap !!!


www.tips-fb.com

2 comments:

  1. [;)]
    gud luck sayang !

    _________________________
    I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!