-->

Wednesday, June 8, 2011

What my feeling now ???

Hi, hahahaha sangat stress hari nie. Banyak sangat keje aku nak buat hari nie + sedih + stress = ??? aku pun tak tau jadi ape!! but once aku bukak You tube tadi, aku tiba-tiba terklik kat lagu nie, pergh... menusuk kalbu lah katakan !!! hahahaha 

Seribu Kenangan By DIDICAZLI

Kenangan bersama
kekal selamanya
sekalipun kau hilang di mata
sering aku merindu

Terkenangku senyumanmu
detik pertama berseminya cinta
kian tiba penghujung waktu
saling berlinangan pilu

Setia ku menyayangi
tiada ku kesali
walau kian hanya berteman
seribu kenangan

Bagiku terlalu indah
setiap detik bersama
rela akhirnya ku terluka
dariku hidup tanpa kenal cintamu

Terkenangku senyumanmu
detik pertama berseminya cinta
kian tiba penghujung waktu
saling berlinangan pilu

Setia ku menyayangi
tiada ku kesali
walau kian hanya berteman
seribu kenangan

Bagiku terlalu indah
setiap detik bersama
rela akhirnya ku terluka
dariku hidup tanpa kenal cintamu

Walau kian hanya berteman
seribu kenangan
bagiku terlalu indah
setiap detik bersama
rela akhirnya ku terluka
dariku hidup tanpa kenal cintamu
tanpa kenal cintamu.............

Lirik dia boleh buat aku mengalirkan air mata sekarang nie ... hahahaha  kalau korang nak dengar full music klik kat sini k

And this song ..... Pejamkan Matamu By Ronie

ku pejamkan mata,

kau hadir disisi....

bisik mesra darimu,

menyemai kasihku....

bahagiakan dirimu,

agar bisa ku senyum...

pejamkan lah matamu

ku pasti disisi.......


untuk dikau kasih,

ku curahkan cinta suci...

yang tak mungkin terpadam,

akan terus membara...

bahagiakan dirimu

disaat ku tersenyum...

pejamkan lah matamu,

jika rindukan wajahku...

janjiku kepadamu,

aku pasti disisi....


merintih dalam jiwa,

pergiku tak kembali....

terpisah jua kita,

tak bisa ku ingkari...

sehati dan sejiwa,

kita telah berjanji...

pejamkan lah matamu,

ku pasti disisi.....


bahagiakan dirimu,

satukan lah hati,

dengan takdir jodohmu....

pejamkan lah matamu,

jika rindukan wajahku....

pejamkan lah matamu,

aku pasti disisi.....

Korang boleh klik kat sini
www.tips-fb.com

2 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!