-->

Wednesday, June 1, 2011

Selamat Pengantin Baru Nora !!!

05.02pm~ Lama jugak tak update blog nie!!! hello Malaysia !!! ahahha how r u ??? ## okay! fine tq.. hahaha last week banyak jugak lah aktiviti aku sampai aku tak lekat kat rumah.. busy memanjang... mana ayah aku tak membebel !! heheheh sowy dad!!!

Oh ya, on 29 May 2011 kawan sekolah aku selamat melangsungkan majlis perkahwinan mereka di Jalan Arowana, Ulu Yam. Sempat jugaklah aku meluangkan masa untuk menghadirkan diri di majlis kawan aku nie... anyway Congrat NORA & SAMSUL... 

Dalam kemeriahan majlis tu, ditambah lagi dengan kemeriahan dan kekecohan aku and classmate aku... hahahah memang sangat kecoh rumah Nora time tu dengan gelak ketawa, cerita-cerita HOT, dan gosip-gosip terhangat !!! ahhahah memang happening beb !!!

Lama jugaklah aku tak jumpa dengan classmate aku kat TEKNIK SETAPAK KUALA LUMPUR nie.. so  on that day dapat jugaklah aku jumpa dorang semua... masing-masing dah berubah !! Ada yang makin berisi, makin tinggi, makin Cunn and macam-macam lah... cuma yang dah bertukar status sekarang nie just NORA lah... classmate aku yang 1st mendirikan rumah tangga...



Izzaty, Nora, Nadh, Wanie, Emma

Emma and Bride

Pose sebelum makan !!!

Kami The DIVA !! HAHAHA

sEsi Bergosip " The Hot story "

emma and Nadh

Kami and The Bride

Emma and NORA

Pose sebelum balik !!!






www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!