-->

Monday, June 13, 2011

Sape Lelaki tu ek ???

09.19am@Bangsar

Hi selamat pagi... macam mana cuti weekend korang ?? enjoy tak ??? hahaha mesti enjoy kan coz Hazama af9 menang malam td... yeah.. Hazama dah janji nak belanja makan ketam kan  if menang ??? hahhahaa suka-suka aku jer...!!!

Pagi nie aku nak share dengan korang tentang insan dalam mimpi aku malam tadi !! hahaha sangat-sangat curious!! yerlah ntah sape lah mamt tu tetibe boleh masuk dalam mimpi aku lak!! hahahah pe kes??? 

Itu lah yang menjadi tanda tanya kat aku !! ahhahaha ada pulak bila aku cerita kat Ieda dia cakap :-

" Tak lama lagi lah tu !!! siap gelak-gelakkan aku lagi  "

Huhu ada ke patut??? tak membina betul pandangan dia !! ish..ish..ush...

Maybe aku terbawa-bawa kot apa yang aku share dengan scandal terbaik aku + best frenz aku malam tadi... hehhheheh yang aku nak bagi peluang kat orang lain !!! ahhahaha 

Tu yang malam tadi dah ada insan yang muncul dalam mimpi aku !! hahaha anyway sape insan tu ek ???? Selalu kalau mimpi tak pernah nampak muka orang dalam mimpi tu !! tapi malam tadi sangat jelas wajah pemilik yang menceroboh dalam mimpi aku tu !! cuma aku  tak tau sape dia !! heheehe

** Alah mimpi tu kan mainan tidur... so tak payah nak fikir beriya-iya sangat wahai Emma!! 

 
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!