-->

Friday, June 3, 2011

Sana Sini Kenduri Kahwin !!!

10.00am~~ Selamat Pagi... cuaca okay jer hari nie... tak lah nampak panas sangat... hurm penat nyer lah semalam masih terasa lagi... bukan ape, semalam aku dah berjalan-jalan  dengan bestfren aku Cik Ieda kita mencari hadiah kenduri kawin member kolej aku.. huhu sangat penat...!! Sampaikan nak makan pun boleh terlupa !! dan hari nie, masing-masing dah sakit perut!!

Hurm Bulan June nie banyak betul kenduri kawin.. dari minggu lepas lagi aku asyik duk attend kenduri kawin member-member aku !! hahha maklumlah, kan sekarang nie musin cuti sekolah. Sepanjang bulan June nie aku rasa setiap minggu aku ada jemputan kenduri kawin!! huhu kopak lah nak beli hadiah macam nie... cara yang terbaik adalah share dengan kawan-kawan beli hadiah... heheheh jimat sikit... 

Last week member sekolah teknik aku kawin....sape ?? ala SITI NORA... aku penah post kat entry sebelum nie... lupa ek ??  meh klik sini 

Nie lah dia SITI NORA


Ingat tak ???? so esok member kolej aku pulak yang akan melangsung kan majlis nya di PRIMA SELAYANG !!! Kasmadiana nama dia... klassik kan name dia???
Nie lah dia bakal pengantin esok !!!
Hurm last week jugak abg angkat aku kawin...heheheh mr orix dah berjumpa dengan pilihan hati dia... kak elly... hehehe congrats... so weeding dia hari tu kat Muar. Tak dapat lah aku nak pergi... sorry Orix !! InsyaAllah wedding dia kat Kuala Selangor aku datang if tak ada aral melintang...


And the next becoming bride is Ms Iyla... congrats muchuk !!! 10 June nie dia akan melangsungkan majlis pernikahan dengan Haikal @ walter... heheheh congrats both of u !!! don't worry i dah apply cuti special untuk korang !!! yerlah, Iyla dah booking aku awal sebulan dari date nie... ehhehehe tak sangka dorang semua dah kawin !!! hahahahah 

" aku bile lagi ek ??? " hahahah soalan bahaya tu... setiap kali pegi weeding tulah soalan yang aku kena tanya oleh member-member aku !!! hahahahah jawapan nya " belum ada jodoh lagi !!! " ok kan jawapan tu ???? hurm.......




www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!