-->

Thursday, June 16, 2011

HARI NIE HARI BLUR AKU !!!

10.07am@Bangsar


Hi selamat pagi blogger!!! Dah breakfast ker??? Yeah pagi nie aku makan Roti Canai and Milo ice kat Mamak sebelah office aku !! huhuhu dapat lah discount 50 sen mamak tu bagi.. tu pun lepas membodek mamak tu.. hahahha and hari nie aku tertinggal bas pulak !! Huhu nasib baik the next bus cepat sampai tadi...kalau tak confirm-confirm aku lambat pergi kerje!!

Mana tak nyer, dah 2 kali aku asyik terlajak station. Ntah apa yang aku fikir aku pun tak tau !! Sedar-sedar jer aku dah terlepas LRT station Bangsar... then train dah nak sampai kat Station Abdullah Hukum !! Nasib abik aku sedar, if tak lambat lah aku pegi keje hari nie! ahahha serius, aku agak blur sket hari nie...maybe hari nie hari blur aku kot???

Hurm apa-apa pun walau macam mana aku blur pun hari nie aku kena fokus !! tu penting... jap lagi ade presentation !!! hope berjaya!! amin !!!!




www.tips-fb.com

1 comment:

  1. hehehehe.. macam mana boleh terlajak stesen tu.. ni mesti mengelamun ek.. hehe. anyway, gud lak 4 ur presentation ye... (",)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!