-->

Monday, June 20, 2011

Congrats Iyla and Haiqal

06.10pm

Hai selamat petang, akhirnya berakhir jugak sesi bekerja hari nie!! Sangat-sangat penat and tension!! Banyak betul drawing nak kena adjust balik... huhu bukan ape, ngade-ngadelah pulak client aku nie!! asyik nak tukar design jer... tak tetap pendirian betul lah...** Cukup-cukuplah cerita pasal keje ek ??? ape-ape pun client always right !! walaupun tak right kena rightkan jugak..!!!

Aku nak cerita pasal weeding best friend aku Iyla and Haiqal, ** Aku nie asyik attend weeding orang jer ek ??? weeding sendiri bila pulak ??? no idea... ehheheh 



Iyla, Haiqal and Eema
 Tema weeding dorang ni Pink and Purple.. sebulan sebelum weeding dah suruh aku pakai baju pink or purple!! Penat-penat aku duk mencari baju ikut tema last-last nak saving punya pasal aku pakai baju kakak aku.. nasib baik muat !! Tapi yang tak puas hati nyer tiba-tiba pengantin tukar warna baju dari purple ke merah !! huuu aku pun pelik.. hahahaha tapi yang best nyer, ada lah tema ala-ala Indonesia sket.. nampak lah keunikkan majlis tu !!

And first time aku pegi kenduri kawin orang buat lauk Ikan Keli... oh please!!! Saya tak suka ikan keli... say NO... hahhaha.  So aku sanggup amik lauk ayam and daging yang dah agak biase ketika kenduri kawin!!



Walaumacam mana pun Selamat Pengantin Baru and semoga kekal hingga ke akhir hayat...Amin!!
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!