-->

Wednesday, June 29, 2011

Bila Streamyx buat hal !!

02.17pm@Bangsar,


Hi all, hujan lebat sangat ke pagi tadi ??? aku pun pelik sampai line streamyx kat office aku nie buat hal... dan kerana tak adanya Internet membuatkan aku tak boleh nak buat keje !!! wah sangat tak suka !!! 






Panas jugak telinga aku tadi cakap dengan Customer service Streamyx!! Teruk jugak ek system dorang nie sampai kena tunggu dalam masa 72 jam!! Dalam masa 3 hari ??? aku nak siapkan keje macam mane??? OMG... hehehe dan kerana Internet buat hal lah aku terpaksa lepak kat MCD untuk siapkan keje aku sampaikan kena perli dengan boss aku... siot betul !! kang aku tak nak buat keje baru tahu !! huhuh nak complain banyak-banyak pulak !!! 




Tapi syok jugak kan??? sambil buat keje sambil makan !! Yummy..yummy... Mc Chicken lagi aku makan hari nie... nak saving punya pasal last-last makan mcd jugak... huhuh




Heheheh nasib baik lah bila aku balik office pukul 2 tadi line internet aku dah okay... so ape lagi??? makin bertambah lah keje aku kena buat !! nasib baik boss aku pergi outstation !! weee boleh bukak blog  !! ** hahahah aku memang suka curi tulang ! hahaha tapi time boring jer k !!



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!