-->

Monday, May 16, 2011

Lu Langsi Lu Mati : KONGSI

02.20pm~ Bangsar... Wah panas nyer hari nie.. sangat M.A.L.A.S nak keluar lunch memandangkan cuaca dekat luar yang sangat panas and terik... so aku just lepak dalam office and buat ape ek ???? mestilah FACEBOOK !!! hahahah sambil-sambil tu aku men"update" lah blog aku nie....

So korang dah tengok ker cerita KONGSI ???? Ramai yang cakap cerita nie best, and ada yang cakap cerita nie tak best !! So untuk mendapatkan jawapan yang tepat last saturday aku pun keluar lah dengan member-member tersayang aku " Ieda and Lyla "...



Actually aku nak booking online jer ticket Filem KONGSI nie, but semuanya fully booked!! so aku terpaksa lah menapak ke kaunter KLCC.. paling dekat dengan rumah aku.. hahaha 


Location : TGV KLCC
Date : 14 March 2011
Time : 03.30pm ( Waktu Malaysia )
Seat : K 11, K 12 and K 13

Aku masuk-masuk jer panggung punya lah ramai budak-budak sekolah.. huhu nasib baik lah dorang booked seat yang depan... so tak lah mengganggu kami yang duk dekat seat yang agak belakang !!! ( bukan ape, bising aje budak-budak nie... nak tengok tu tengok jer lah )

Stating cerita nie agak menarik and kelakar.  But bagi aku and the gang tak de ending and motive la cerita nie????  Bukan aku sorang je yang cakap macam tu, tapi ramai lagi penonton yang cakap benda yang sama... so how????

Aku just bagi pandangan jer... tapi yang nyata cerita tu adakalanya membuatkan aku tak kering gusi gelak tengok telatah gangster2 yang muka ganas tapi dalam hati ada taman nie... hahaha


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!