-->

Wednesday, May 25, 2011

Kenny Rogers Chicken Run 2011

11.00am~ Alopzzzz... gud morning @ selamat pagi to all blogger !!! hehehe wah sangat ceria hari nie??? nape ek ??? aku pun tak tau.. mood tengah baik lah nie... if tak baik de nye aku nak seceria-ceria macam hari nie!!  ops, lupa pulak!! sebenarnya aku nak cerita tentang aku join 

" Kenny Rogers Chicken Run 2011 at Sunway Lagoon on 22 May 2011 " dah lepas da pun !!



Thank you to abg  aku coz bagi dua ticket free... hehehe actually event nie dianjurkan untuk charity... so setiap penyertaan kena bayar RM 52... but aku dapat FREE jer... ehheehhe !!! Korang ade ker??? x de kan ??? hahahaahha

So hari ahad tu aku dah bangun pagi-pagi. Tak sempat nak breakfast pun dah kena berlari mengelilingi bandar sunway tu... mak aii... aku ingat dekat lah sangat. Rupa-rupanya adalah dalam 7km kot kteorang kena berlari... hahaha aku setakat awal-awal jer aku lari... lepas tu jalan jer... pergh punya lah penat.  Dah lah tak makan apa-apa.. nasib baik aku tak masuk longkang time tu... sebab penat sangat... hehehe

Walaupun letih, aku tetap habiskan larian aku... huhuh kira oklah lah aku peserta yang ntah ke berapa ratus kot yang sampai kat ending dia... hahahah kira okaylah coz ade ntah berapa ratus lagi yang kat belakang aku tu !!! agak cemerlang lah jugak... Mula-mula budget lah semagat nak dapat TV LCD .... last-last hampeh... heheheh

kita MAKAN dulu !!!

Lepas lari, confirm-confirm lah aktiviti yang di tunggu-tunggu... !!! apa lagi masuk sunway lagoon la... segala games yang ada aku main... !!! tak kira la yang menakutkan, extreem, semua aku cuba !!  tak cuba tak tau kan ???







 handsome tak bf baru saya ??? hahaha




Walaupun penat on that day... tapi keseronnokan tu tetap terasa !!!


www.tips-fb.com

1 comment:

  1. Hi everyone, it's my first pay a quick visit at this website, and post is really fruitful designed for me, keep up posting these articles or reviews.
    Here is my site - grumpy cat

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!