-->

Thursday, April 28, 2011

Welcome to our family

04.00pm ~Selamat petang !!! Hujan lah pulak petang-petang nie... Membuatkan aku yang duk sorang-sorang dalam ofis nie menggigil kesejukkan!!! But walaupun dalam hujan cam nie aku ade good news nak share dengan para pembaca blog aku... hahhaha 

Before this aku ada share dengan korang tentang ahli keluarga baru aku kan ???lupa ek ??? try klik kat sini.... Yeah dapat anak buah baru !! so ingat tak ??? If tak ingat korang baca jer la cerita nie okay ???? hehehehe





Ha nie lah dia anak buah aku yang baru jer 4 hari melihat dunia... kuat menanggis nie... 
so bila dah kuat menanggis lagi lah aku usik-usik si kecik nie.. bila dah semakin kuat menanggis hahahaha aku lah yang kena marah dengan mama dia... hahahahha 

( dah aku nie memang suka sangat menyakat budak-budak !!! hahahahaha )

Si kecik nie suka sangat buat muncung cencurut dia... ( ala macam muncung tikus tu !!! ) Ni sah-sah terkenan dengan akak aku yang suka sangat buat muncung. !!! hahahahah nasib la ateh aku kutuk dalam blog aku nie... hahahahah
But si kecik nie still tak ada nama lagi... tengah memikirkan nama-nama yang sesuai... hurm korang ada idea tak ??? Ada jugak kitaorang fikir nak letak nama " Anis , Airris, Arrisa... but still tak jumpa lagi second name dia... akak aku nak jugak start dari " S "... So lebih dari 50x kot kteorang khatam buku nama-nama Islam tu... 

Walau apa pun, WELCOME TO OUR FAMILY si kecik !!!!

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!