-->

Monday, April 4, 2011

Shaheizy Sam Menang !!!

Hi all, malam tadi korang tengok tak Anugerah Bintang Popular??? Hahahahha tak sangka hero Adnan sempit nie menang... ala Shaheizy Sam !!! 
( sangat suka ... heheheh )  Dah tu siap bawak mak dia skali naik stage... sangat terharu... artis lain ade buat tak ??? tak de kan !!! huhuhu . Walau apa pun aku tabik spring la kat dia nie...

Dengan air mata yang bercucuran, Sam berkata, “Dia yang membesarkan saya selama ini. Kejayaan saya pada malam ini adalah berkat sokongan daripadanya. Saya hendak buat yang terbaik adalah untuk dia. Saya teringat susah-payah yang terpaksa emak saya lalui untuk membesarkan saya selama ini.
Tanpa dia, saya tidak akan berada di sini. Sebab itulah, apabila saya diumumkan sebagai pemenang, saya mahu berkongsi kegembiraan itu dengannya. Hidup saya adalah untuk emak saya.” Gua Malaysia.
So semalam sam turun Genting dengan kereta baru dia lah... apa pun congratulation to Sam.....



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!