-->

Thursday, April 14, 2011

Macam-macam hal lah

10.29 am~~ Selamat pagi semua... Korang ceria tak hari nie??? Semalam aku agak tension sikit.. Biasalah keje banyak sangat kat office... Then semalam sempat lah aku pergi melepaskan tension dengan lepak dengan member aku jap sambil main buaian... best kan sekali sekala dapat naik buaian??? Thanks awak teman saya semalam....

Then pagi nie aku rasa cam nak demam jer... Maybe disebabkan cuaca yang agak tak menentu sekarang nie... kejap panas, kejap hujan and dah beberapa hari jugak lah aku balik keje dengan meredah hujan.. Nasib tak lebat sangat.. 

Wah sangat tension aku pagi nie... yerlah sampai-sampai kat ofis jer kunci office aku tak boleh nak bukak lock untuk slidding door.... so macam mane aku nak masuk office.. sah-sahlah slidding door tu dia punya main entrance.
Nasib baik lah ada wiremen office aku datang nak collect cheque.. so dia pun tolonglah mengopakkan pintu office tu... hahahaha nasib baik tak rosak ke apa ker.. if tak nasib ko lah emma kena potong gaji !!! 

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!