-->

Wednesday, April 6, 2011

Can best friends be lovers? Can lovers be best friends??

09.23am ~ Morning semua !!! Pagi ni aku rasa macam malas sangat nak bangun !! ( hari-hari pun macam tu jugak !!! ) Walaupun malas ku gagahkan juga diri nie... hahahahaha dan akhirnya pukul 09.00 am tepat sampai jugak aku kat office. Dan sambil menikmati " nasi goreng " ( sedap gak aku masak ek ??? pergh puji diri sendiri lah pulak!!! ) aku terbaca post someone kat fb... Aku agak terasa sikit la... but betul jugak apa yang dia cakap kan ??? 
" Can best friends be lovers? Can lovers be best friends?? "
Korang ada jawapan tak untuk soalan nie???  Bagi aku, Kedua-duanya boleh terjadi. Yang penting kita kena percaya dengan ketentuan Allah.  Sebab hanya dia yang tahu apa yang terjadi. Betul tak ??? 
Can best friends be lovers?  I will said Yes. Sekiranya masing-masing dah ada rasa sayang and suka antara satu sama lain tak mustahil semua tu terjadi kan ??? Yang penting kita kena ikhlas menerima seseorang.
Can lovers be best friends?? I will said Yes also. Walaupun kita pernah sayang dan cinta seseorang tapi hingga tahap itu sahaja hubungan boleh bertahan, kita masih boleh jadi kawan kepada seseorang itu.  Perlu ke kita bermusuhan apabila hubungan tak ada lagi sedangkan kita pernah sayang dan menyayangi orang itu ??? Tak adil kan !!! Keikhlasan itu penting dalam sebuah persahabatan mahupun percintaan.
 

 

Note : Sayangi seseorang yang benar-benar menyayangi kita kerana kita akan tahu sejauh mana orang itu akan sayang pada kita.  Bukan pada orang yang kita terlalu sayang sebab orang yang kita sayang pasti akan meninggalkan kita untuk insan yang dia sayang!!
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!