-->

Thursday, March 31, 2011

Rahsia Mata Wanita

10.00 am~~~ Selamat pagi semua !!! wah sangat berbahagia hari nie, maklumlah boss tak masuk ofis... hehehehe so boleh lah men "update" blog nie... hehehehe. post entry aku kali nie nak cerita tentang " Rahsia mata wanita ".. ( huhu sangat menarik sebenarnya topik nie... ) sebenarnya aku dapat topik nie pun dari fb member aku.. so aku rasa topik nie macam agak menarik so aku nak share dengan korang semua... 
( cayang korang !!! )


1~ MATA CENGKUNG
  
Pemilik mata macam nie seorang yang Materialistik, kurang memuaskan, hidupnya penuh dengan sengsara ( wah bahaya nie... ), kata manis tapi mudah berbohong, mudah curang, dan bila korang ada susah dia tak akan peduli..( ish tak baik lah macam tu.. kan bila orang susah kita kena tolong !! )

2~ SAIZ MATA KECIL

Pemilik mata macam nie seorang yang peramah, banyak bercakap dan kurang pertimbangan. (hehehe nie saiz mata aku... hahaha kecik jer mata aku nie.. SEPET !! ). Lelaki boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya (ops!! nie lah akibatnya bila banyak sangat bercakap !! so Emma, please kurangkan bercakap lepas nie ) Bersifat periang tapi bila marah lambat sejuk.. ( Ye betul saya sangat setuju fakta nie !! ), bila bercinta suka tukar pasangan kerana adanya sifat kurang kepuasan ( oh tidak !! saya setia orang nya ), boleh berbahagia dengannya... ( hehehehe )

3~ SAIZ MATA LEBAR
Pemilik mata macam nie seorang yang kuat berahsia, otak kurang cerdas, pemarah, bertindak tanpa fikir panjang, kurang teratur, tiada arah tujuan dan mudah berputus asa tetapi seorang yang setia.

4~ MATA SELALU BERKEDIP

Pemilik mata macam nie pulak seorang yang pemaaf, mudah dibawa berbincang, memahami dan sangat penyabar orangnya.  Sangat baik kerana jiwanya tidak mudah goyah dan pandai menjaga hati orang lain. ( so korang kena pilih pempuan yang macam nie.. nak tau macam mane??? bila korang bercakap dengan perempuan pandanglah kat mata dia, then korang kira berapa banyak kali dorang kedipkan matanya dalam masa 60 saat!! hahahaha sangat dahsyat )


Note : Mata adalah segalanya bagi seorang wanita.. Oleh itu hargailah mata kita!!! 




www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!