-->

Wednesday, March 16, 2011

Andai itu takdirnya

Morning all... hujan yang sangat lebat pagi nie namun tak memandamkan semangat aku nak update blog nie.. sambil minum nescafe and butter cookies yang ada kat pantry ofis aku maka aku mula lah mengarang ayat-ayat kesengalan aku kat dalam blog kesayangan aku nie.. hehehehe

Wah tajuk entry aku da macam tajuk novel la pulak.. " Andai itu takdirnya "
memanglah aku pun keliru dengan takdir aku nie... macam-macam perkara yang berlaku dalam life aku.. kadang-kadang aku kat bawah, 
kadang-kadang aku kat atas.. namun bila aku ada di bawah 
masih ada insan yang akan sambut aku dari jatuh.. 
terima kasih banyak-banyak kepada insan yang meyambut aku bila aku jatuh...

Dan sekarang aku sangat keliru, adakah ini takdir aku ??? Perlu ke aku terima orang yang sayang aku dari aku sayang orang tu ??? sangat keliru !!!  Wahai lelaki... janganlah buat aku dalam Dilemma... 
(kang aku nyanyi lagu Dilemma kang... lagi haru jadi nye)


www.tips-fb.com

2 comments:

  1. Terimalah org yang betul2 sygkn kita..
    kerana org itulah yg boleh membahagiakan
    n menjaga kita cik Ema..

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!